- Menu przedmiotowe
- ›
- Rejestry, ewidencje i wykazy
Lista ewidencji i rejestrów prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Łasku
Wydział Oświaty, Kultury, Promocji i Spraw Społecznych
- OKS.4464 - Ewidencja umów związanych z dowozem uczniów do szkół na terenie Gminy Łask
- OKS.4460 - Ewidencja programu pomocy materialnej dla uczniów
- OKS.7330 - Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
- OKS.402.12 - Rejestr Instytucji Kultury
- OKS.410 - Rejestr zabytków
- OKS.7344 - Ewidencja licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
- OKS.7340 - Rejestr wydanych zezwoleń na wyprzedaż posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych
- OKS.7340 - Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu
- OKS.7340 - Rejestr wydanych zezwoleń przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży
- OKS.7340 - Rejestr wydanych jednorazowych zezwoleń
- OKS.7340 - Rejestr zezwoleń wydanych przedsiębiorcom, których działalność polega na organizacji przyjęć
Wydział Finansowy
- FN.3121 - podatek rolny - Ewidencja podatników podatku od nieruchomości - osoby prawne FN.3121 - Ewidencja podatników podatku rolnego- osoby prawne
- FN.3122 podatek leśny - Ewidencja podatników podatku leśnego - osoby prawne
- FN.3138 - opłata od posiadania psa - Rejestr osób posiadających psy
- FN.3138 - opłata od posiadania psów - Rejestr przypomnień i wezwań dotyczących opłaty od posiadania psów
- FN.3140 - zaświadczenia w sprawach podatkowych - Rejestr zaświadczeń w sprawach podatkowych
- FN.3221 - Dokumentacja księgowa - Rejestr postanowień o zarachowaniu wpłat
- FN.3224 - Rejestr uzgadniania sald
- FN.3111 - rejestr wydanych decyzji w podatku od środków transportowych, rejestr wymiarowy
- FN.3162 - rejestr upomnień
- FN.3161 - rejestr tytułów wykonawczych
- FN.3124 - rejestr umorzeń w podatku od środków transportowych Ewidencja - zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
- FN.3153 - rejestr przyjętych wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystanego do produkcji rolnej, rejestr wydanych decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
- FN.3162 - rejestr upomnień
- FN.3161 - rejestr tytułów wykonawczych
- FN.3222 - rozliczenie podatku VAT
- FN.3130 - wnioski, pisma decyzje określające zwrot opłaty skarbowej
- FN.3161 - egzekucja administracyjna prowadzona przez inne organy egzekucyjne
- FN.3162 - windykacja należności
- FN.3111 - Rejestry podatkowe
- FN.3137 - opłata administracyjna - ewidencja wysłanych upomnień
- FN.3137 - opłata administracyjna - rejestr wystawionych tytułów wykonawczych
- FN.3161 - Egzekucja administracyjna prowadzona przez inne organy egzekucyjna
- FN.3162 - Windykacja należności
- FN.3220 - Dowody księgowe
- FN.3221 - Dokumentacja księgowa
- FN.3126 - podatek od spadków i darowizn - Rejestr spraw dotyczących opinii Burmistrza Łasku dotyczących ulg w podatkach pobieranych przez Urząd Skarbowy w Łasku a stanowiących w całości dochód Gminy Łask
- FN.3221 - dokumentacja księgowa - Rejestr wezwań dot. wyjaśnienia wpłat
- FN.3162 - windykacja należności Rejestr wezwań do zapłaty
- FN.3162 -windykacja należności Rejestr wniosków o wszczęcie egzekucji
- FN.6140 - ochrona zwierząt gospodarskich i domowych - Rejestr zawiadomień o umorzeniu- psy
Wydział Ogólno-Organizacyjny
- OOG.0052 - Upoważnienie osób (podmiotów) do działania w imieniu burmistrza jako organu gminy;
- OOG.0642 - Sprawozdawczość statystyczna (GUS);
- OOG.210 - Zapotrzebowanie i nabór kandydatów do pracy (oferty pracy, podania, listy motywacyjne, cv, wnioski do PUP o zorganizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych);
- OOG.2110 - Konkursy na stanowiska w urzędzie;
- OOG.2111 - Konkursy na stanowiska w jednostkach podległych;
- OOG.2140 - Staże zawodowe (do PUP);
- OOG.2142 - Praktyki;
- OOG.2161 - Odznaczenia państwowe, samorządowe i inne;
- OOG.223 - Legitymacje służbowe;
- OOG.224 - Zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
- OOG.2350 - Urlopy wypoczynkowe;
- OOG.2351 - Urlopy macierzyńskie, ojcowskie i wychowawcze, itp.;
- OOG.2352 - Urlopy bezpłatne;
- OOG.2401 - Służba przygotowawcza;
- OOG.2402 - Szkolenia organizowane we własnym zakresie dla osób zatrudnionych w podmiotach (szkolenia organizowane dla naszych pracowników w grupach przez firmy zewnętrzne);
- OOG.2403 - Dokształcanie pracowników(zgłoszenia na szkolenia, studia podyplomowe, udzielanie urlopów szkoleniowych);
- OOG.2424 - Emerytury i renty;
- OOG.2633 - Użytkowanie obcych środków transportowych (umowy o używanie samochodów osobowych do celów służbowych;
- OOG.3236 - Deklaracje PFRON;
- OOG.1510 - Rejestr skarg i wniosków
- OOG.1613 – Ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odcisków
- OOG.120 – Rejestr zarządzeń
- OOG.7364 - Wykaz podmiotów obowiązanych do przyjęcia skazanych w celu wykonywania kary ograniczenia wolności oraz pracy społecznie użytecznej
- OOG.1634 - Kwerendy archiwalne w dokumentacji w archiwum zakładowym
- OOG.1631 - Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwów państwowych
- OOG.1632 - Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
- OOG.0050 - Zbiór zarządzeń, ogłoszeń i obwieszczeń wójta (burmistrza, prezydenta miasta) jako organu gminy
- OOG.0711 - Przekazywanie aktów prawa miejscowego do ogłoszenia i badanie zgodności z prawem aktów prawa miejscowego
- OOG.5315 - Przekazywanie do publicznej wiadomości informacji, zawiadomień itp. od innych organów
- OOG.152 - Petycje, postulaty i inicjatywy obywateli
- OOG.1431 - Udostępnianie informacji publicznej
Wydział Urbanistyki i Planowania Przestrzennego:
- Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
- UPP.6730 – Rejestr decyzji o warunkach zabudowy
- UPP.6733 – Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
- GN.6841 - Rejestr użytkowników wieczystych
- GN.6840 - Rejestr sprzedanych nieruchomości;
- GN.6845 - Rejestr dzierżawców i najemców;
- GN.6825 - Rejestr gminnego zasobu nieruchomości;
- GN.6826 - Rejestr wydanych decyzji w sprawie ustanowienia trwałego zarządu.
- GN.6844 - Rejestr wydanych decyzji orzekających o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
Biurze Rady Miejskiej w Łasku
- BR.0007 – Rejestr uchwał
Wydziale Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
- GK.6233 – Rejestr działalności regulowanych
Urząd stanu Cywilnego
- 5010 - rejestr wyborców
- 5344 - ewidencja ludności
- 5344 - rejestr wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
- 5351 - rejestr aktów urodzenia, małżeństwa i zgonu
Udostępnianie dokumentacji z archiwum odbywa się w trybie obowiązujących przepisów, z uwzględnieniem ustawy o ochronie danych osobowych, ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011r.
W Urzędzie Miejskim w Łasku prowadzone jest archiwum zakładowe w którym przechowywane są dokumenty własne, zlikwidowanych jednostek podległych oraz zakładów zlikwidowanych z terenu Łasku.
Dokumenty przechowywane są zgodnie z kategorią archiwalną określoną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
W archiwum są dostępne dokumenty kadrowo – płacowe z następujących zlikwidowanych zakładów:
- Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Łasku;
- Komunalnego Gospodarstwa Pomocniczego w Łasku;
- Spółdzielni Kółek Rolniczych w Łasku;
- Spółdzielni Transportu Wiejskiego w Gorczynie;
- Sieradzkiego Przedsiębiorstwa Transportowego w Łasku.
W sporadycznych przypadkach przejęta dokumentacja kadrowo - płacowa jest niekompletna.
Udostępnianie dokumentacji ze zlikwidowanych zakładów pracy odbywa się na pisemny wniosek osoby zainteresowanej w dniach i godzinach pracy Urzędu.
Archiwum zakładowe Urzędu Miejskiego w Łasku wydaje tylko poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kadrowo-płacowych.
Wersja XML