- Menu przedmiotowe
- Karty usług
Wydział Ogólno-Organizacyjny (OOG)
Informacje podstawowe
Symbol (oznakowanie spraw): OOG
Adres: ul. Warszawska 14, 98-100 Łask
Pracownicy
- Naczelnik: Julita Skurpel, tel. (43) 676-83-60, pok. nr 60
- Inspektor - Agnieszka Tyluś, tel.(43) 676-83-64, pok.64
- Inspektor - Mariusz Ziętala, tel.(43) 676-83-58, pok.58
- Inspektor - Wioletta Adamczyk, tel.(43) 676-83-59, pok.59
- Inspektor - Agnieszka Erlichowska-Majcher, tel.(43) 676-83-65, pok.65
- Podinspektor - Joanna Sukiennik, tel. (43) 676-83-00, pok.29
- Podinspektor - Zbigniew Pinar, tel. (43) 676-83-58, pok.58
- St. Informatyk - Damian Mikła, tel. (43) 676-83-61, pok.61
- Informatyk - Dominik Stępień, tel. (43) 676-83-45, pok.45
- Mł. referent ds. informatyki - Mateusz Urban, tel. (43) 676-83-45, pok.45
- Podinspektor - Małgorzata Bem, tel. (43) 676 83 16, pok.16
- Kierowca - Zbigniew Stefaniak, tel. (43) 676-83-29, pok.29
- Konserwator - Piotr Janicki, tel. (43) 676-83-85, pok. nr 85
- Pracownik Gospodarczy - Jan Bernasiak, tel. (43) 676-83-85, pok.85
- Sprzątaczka - Marzena Kowalska, tel. (43) 676-83-86, pok. 86
- Sprzątaczka - Marta Rucińska, tel. (43) 676-83-86, pok.86
- Sprzątaczka - Malwina Majewska, tel. (43) 676-83-86, pok.86
- Sprzątaczka - Monika Jagielińska, tel.(43) 676-83-86, pok.86
Zadania Wydziału Ogólno-Organizacyjnego
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem urzędu;
- Prowadzenie archiwum zakładowego;
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem dyrektorów szkół i przedszkoli;
- Organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze;
- Prowadzenie spraw dotyczących staży, praktyk i szkoleń,
- Planowanie i gospodarowanie ZFŚS;
- Koordynowanie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku gminy;
- Prowadzenie i obsługa sekretariatu;
- Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
- Koordynacja działań z zakresu informatyki w skali całego urzędu, zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania informatycznej infrastruktury urzędu;
- Zarządzanie budynkiem Urzędu wraz z przyległym terenem oraz gospodarka lokalami Urzędu;
- Pomoc w zakresie organizacji prac związanych z przygotowaniem wyborów i referendum.
Karty Usług
- Klauzula informacyjna RODO - Ewidencja Działalności Gospodarczej Burmistrza Łasku.docx (20,58KB)
- Karta Usługi - przekazywanie danych z wniosku CEIDG-1 (15,37KB)
- Karta Usługi - Zaświadczenie o nieposiadaniu gospodarstwa rolnego (19,67KB)
- Informacja dot. przetwarzania danych osobowych w CEIDG.pdf (47,58KB)
- Instrukcja wypelniania wniosku CEIDG-1.pdf (882,68KB)
- Podanie do archiwum zakładowego (15,85KB)
- Wniosek o wydanie duplikatu odpisu z ewidencji działalności gospodarczej Burmistrza Łasku (13,16KB)