Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydział Ogólno-Organizacyjny (OOG)

Informacje podstawowe

Symbol (oznakowanie spraw): OOG
Adres: ul. Warszawska 14, 98-100 Łask

Pracownicy

  1. Naczelnik: Julita Skurpel, tel. (43) 676-83-60, pok. nr 60
  2. Inspektor - Agnieszka Tyluś, tel.(43) 676-83-64, pok.64
  3. Inspektor - Mariusz Ziętala, tel.(43) 676-83-58, pok.58
  4. Inspektor - Wioletta Adamczyk, tel.(43) 676-83-59, pok.59
  5. Inspektor - Agnieszka Erlichowska-Majcher, tel.(43) 676-83-65, pok.65
  6. Podinspektor - Joanna Sukiennik, tel. (43) 676-83-00, pok.29
  7. Podinspektor - Zbigniew Pinar, tel. (43) 676-83-58, pok.58
  8. St. Informatyk - Damian Mikła, tel. (43) 676-83-61, pok.61
  9. Informatyk - Dominik Stępień, tel. (43) 676-83-45, pok.45
  10. Mł. referent ds. informatyki - Mateusz Urban, tel. (43) 676-83-45, pok.45
  11. Podinspektor - Małgorzata Bem, tel. (43) 676 83 16, pok.16
  12. Kierowca - Zbigniew Stefaniak, tel. (43) 676-83-29, pok.29
  13. Konserwator - Piotr Janicki, tel. (43) 676-83-85, pok. nr 85
  14. Pracownik Gospodarczy - Jan Bernasiak, tel. (43) 676-83-85, pok.85
  15. Sprzątaczka - Marzena Kowalska, tel. (43) 676-83-86, pok. 86
  16. Sprzątaczka - Marta Rucińska, tel. (43) 676-83-86, pok.86
  17. Sprzątaczka - Malwina Majewska, tel. (43) 676-83-86, pok.86
  18. Sprzątaczka - Monika Jagielińska, tel.(43) 676-83-86, pok.86
     

Zadania Wydziału Ogólno-Organizacyjnego

  1. Prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem urzędu;
  2. Prowadzenie archiwum zakładowego;
  3. Prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem dyrektorów szkół i przedszkoli;
  4. Organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze;
  5. Prowadzenie spraw dotyczących staży, praktyk i szkoleń,
  6. Planowanie i gospodarowanie ZFŚS;
  7. Koordynowanie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
  8. Prowadzenie spraw związanych  z ubezpieczeniem majątku gminy;
  9. Prowadzenie i obsługa sekretariatu;
  10. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
  11. Koordynacja działań z zakresu informatyki w skali całego urzędu, zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania informatycznej infrastruktury urzędu;
  12. Zarządzanie budynkiem Urzędu wraz z przyległym terenem oraz gospodarka lokalami Urzędu;
  13. Pomoc w zakresie organizacji prac związanych z przygotowaniem wyborów i referendum.

 

Karty Usług

  1. DOCX  Klauzula informacyjna RODO - Ewidencja Działalności Gospodarczej Burmistrza Łasku.docx (20,58KB)
  2. DOCX  Karta Usługi - przekazywanie danych z wniosku CEIDG-1 (15,37KB)
  3. DOCX  Karta Usługi - Zaświadczenie o nieposiadaniu gospodarstwa rolnego (19,67KB)
  4. PDF  Informacja dot. przetwarzania danych osobowych w CEIDG.pdf (47,58KB)
  5. PDF  Instrukcja wypelniania wniosku CEIDG-1.pdf (882,68KB)
  6. DOCX  Podanie do archiwum zakładowego (15,85KB)
  7. DOCXWniosek o wydanie duplikatu odpisu z ewidencji działalności gospodarczej Burmistrza Łasku (13,16KB)